Sunday 26 June 2011

2 Kini bermula....

Salam. Syukur kehadrat Allah SWT atas kekuasaannya menggerakkan aku untuk memulakan blog ini.
Blog ini didedikasikan buat 2 cahayamataku yang amat aku sayangi...Harith Fathullah dan Airis Alisya. Moga blog ini dpt menjadi suatu ingatan dimasa hadapan. Abah dan Ibu mendoakan moga menjadi anak yg soleh dan solehah.
Terlalu banyak yg hendak aku kongsikan tentang kehidupan ini. Buat isteriku terima kasih atas dorongan untuk aku memulakan langkah ini. Blog ini bertujuan merakamkan suka duka kehidupan, perkongsian ilmu, kebenaran dan harapan, moga menjadi hamba Allah SWT yg bertaqwa. Sesungguhnya kita tak punya banyak waktu......Kiamat itu pasti datang.

"Yang baik itu dari Allah SWT dan yg buruk itu dari diriku yg hina ini "

                                                        SHARING IS CARING
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

alyrds said...

wah~ tak sangka kawan aku ni berblog~

Carl Zafran said...

baru nak belaja.boleh gak jadi diari.apa guna ada STK betul x..

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...