Monday 27 June 2011

1 Tak ku sangka dalam banyak cuti

Jumaat lepas isteriku pergi berjumpa dgn guru tadika Fathullah, berbincang dan dapatkan maklumbalas mengenai perkembangan dia kat tadika.

Hasilnya..
Result examnye..
  1. Fathullah nie dalam kelas suka buat macam tak tahu tapi bile exam boleh je dia buat. Yg aku  tak sangka dia dpt no 5 dari 25 student. Pada aku ok la jugak coz ari tu hampir 2 bulan dia cuti mase ibunye bersalin. Lagi pulak kalau aku pergi kursus lama aku bawak diorg ikut sekali..Alhamdulillah.
  2. Sedikit Nakal. Ada geng tiga serangkai..membuli kawan-kawan lain. Komen aku -  nie perangai ibu..he
  3. Keseluruhannya, dia jenis budak "cepat tangkap" kata gurunya. Kalau cuti lama gurunya mintak kiteorg ajar dia supaya dia tak ketinggalan.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

eja mizie said...

naughtynyer ibu dia..ehem ehem

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...